20.04.2007

Made by...

Here I am again...
Asta sugereaza clar ca nu e primul meu blog.
Forgive me, for I have sinned... I confess, mai exista unele bloguri incepute de mine mai mult in joaca, mai mult ca sa vad si eu ce si cum... ele saracele sunt lasate acum in paragina, motivatia fiind lipsa de timp, de chef sau de inspiratie... sau poate maturizarea care a avut loc intre timp :)))
Si totusi, putintica jena ma incearca la gandul ca am irosit efectiv ceva spatiu, fie el si virtual - e aceeasi senzatie pe care o aveam in copilarie cand "stricam" un numar de caiete nou-noutze in incercarea de a-i crea fiecaruia un scop. Cateva pagini mazgalite in fiecare din ele ducea la "moartea" lor sau la transformarea paginilor in post-it-uri nelipicioase, caci pe vremea aceea, desigur, nu aveam la indemana foitzele galbene mult-folositoare... Noutatea disparand, caietele nu ma mai tentau cu nimic, chiar daca ar fi avut de daruit inca multe pagini generos de albe.
Ceva asemanator s-a intamplat cu blogurile... diverse subiecte, diverse domenii... cateva post-uri ici si colo, et voila, s-au si pierdut in 3dul virtual...
So... Nu stiu de ce am scris ce am scris, dar stiu sigur ca un inceput oarecare era necesar.

***Da, stiu ca un simplu "delete" poate rezolva problema spatiului irosit de blogurile mele aiuristice, dar parca nici sa le distrug nu pot...

Niciun comentariu: