27.04.2007

Dar din dar se face Rai...

Poate m-am trezit cam tarziu, desi tind sa cred ca niciodata nu e prea tarziu, mai ales pentru asa ceva. Am gasit chiar azi, rasfoind blogul dlui Tolontan, un apel la folosirea celor 2% din impozit pentru SMURD si m-am bucurat. M-am bucurat pentru ca mi s-a parut, dintr-o data, atat de simplu sa facem cunoscuta aceasta "campanie", in legatura cu care presa online si offline scrie ca merge prost (nimic neobisnuit, de altfel).
Ma alatur initiativei de a populariza acest indemn, nu pentru provocarea lansata de dl Tolontan in legatura cu intoarcerea serviciului... Cred ca toti ii apreciem pe cei de la SMURD pentru ceea ce fac, iar daca avem sansa sa le dam o mana de ajutor si sa contribuim si noi la ce au inceput ei, eu zic sa go for it. Poate e unul din putinele lucruri cu adevarat bune pe care avem sansa sa le facem.
Eu merg mai departe si zic: chiar daca nu pentru SMURD, daca va lasa inima, faceti lucrul asta pentru o alta institutie in need sau pentru o persoana mai putin fericita de soarta. Nu necesita aproape niciun efort din partea dumneavoastra, doar putin research in legatura cu destinatia celor 2% si un formular de completat si trimis prin posta (print formular de aici.)
Mai multe detalii despre acordarea acestor doua procente din impozitul pe venit cititi aici... Nu uitati ca e un drept al fiecaruia si ca nu va afecteaza venitul net.
Multumesc.

***P.S.: Cei de la SMURD au venit in intampinarea viitorilor donatori, punand la dispozitie fomularul completat cu datele necesare. Nu uitati ca data limita pentru trimiterea formularelor este 15 mai.

Niciun comentariu: